Державна кваліфікаційна атестація з професії «Електрогазозварник»

28 травня 2019 року в Шепетівському професійному ліцеї відбулась державна кваліфікаційна атестація учнів з професії «Електрогазозварник»

В ході атестації проходив захист письмових кваліфікаційних робіт випускників групи №102, які пройшли курс навчання та виробничу практику.

Знання випускників оцінювали кваліфіковані фахівці: голова комісії: Бовсунівський В.С – заступник начальника цеху №7 Державного підприємства «Шепетівський ремонтний завод», заступник голови комісії: Окунєвський О.А. – директор ліцею, члени комісії: Ляска О.О. – в.о. заступника директора з НВР, Байло М.М. – старший майстер, Титус М.І. – викладач професійно-теоретичної підготовки, Попова О.І. – майстер виробничого навчання, Ляска С.Г. – майстер виробничого навчання, Назаров В.А. – Головний Державний інспектор відділу нагляду на виробництві і об’єктах підвищеної небезпеки управління Держпраці у Хмельницькій області.

Викладач професійно-теоретичної підготовки – Титус М.І.

500 переглядів

14 листопада у Шепетівському професійному ліцеї відбулося засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання професійної підготовки 🛠️📚 Під час зустрічі обговорили ключові питання, важливі для розвитку нашого закладу: 🔹 Закон України «Про професійну освіту» — актуальні норми та вимоги, які формують сучасний освітній простір 🇺🇦📘🔹 Створення кваліфікаційного центру на базі ліцею — важливий крок […]

24 жовтня у рамках засідання методичної комісії класних керівників відбувся надзвичайно цікавий та пізнавальний практикум, присвячений використанню штучного інтелекту в освітній діяльності. Педагоги мали змогу ознайомитися з можливостями сучасних AI-помічників, які можуть стати надійними партнерами у щоденній роботі класного керівника: 🤖 ChatGPT, 🧩 Perplexity AI, 🚀 Grok, 💼 Microsoft Copilot, 🌐 Google Gemini, ✨ Claude […]

У рамках роботи методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін Шепетівського професійного ліцею відбувся методичний захід, присвячений опрацюванню положень Закону України «Про професійну освіту».У захопливих групових завданнях і інтерактивних обговореннях учасники виявили ключові напрямки розвитку професійної освіти:? Автономія закладів освіти? Партнерство з роботодавцями.?‍? Освіта дорослих♿ Інклюзивність? Якість освітнього процесу? Гнучкі освітні траєкторії? Міжнародне співробітництвоНовий Закон відкриває широкі […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x