Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 11 класу

Протокол № 15
від 21 березня 2019 року
засідання педагогічної ради
Шепетівського професійного ліцею

Порядок денний:
1. Вибір підручників для викладання предметів загальноосвітньої підготовки у Шепетівському професійному ліцеї.

Слухали:

Гуменюк Л.Р. – методиста, яка повідомила присутніх про те, що триває конкурсний відбір електронних версій оригінал-макетів підручників для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Викладачі загальноосвітніх предметів навчального закладу ознайомились з електронними версіями фрагментів підручників для 11 класу на сторінці Електронної бібліотеки Інституту модернізації змісту освіти. Проаналізувавши фрагменти електронних версій оригінал-макетів підручників, викладачі зробили свій вибір.

Виступили:

Ваколюк Т.С. – викладач української мови, української літератури, яка запропонувала викладати предмети за такими підручниками: авт.: Заболотний О. В., Заболотний В. В. «Українська мова (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Авраменко О. М. «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Також викладач запропонувала альтернативні варіанти проектів підручників з предметів.

Гладка Н.М. – викладач зарубіжної літератури, зазначила, що викладати предмет згідно аналізу електронних версій оригінал-макетів підручників варто за підручником автора Ковбасенко Ю. І. «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Надія Михайлівна запропонувала також альтернативні варіанти проектів підручників з предмета.

Гуменюк Л.Р. – викладач історії України та всесвітньої історії, зазначила корисність такої роботи для підвищення рівня якості освіти та покращення забезпеченості навчального закладу навчальною літературою та зазначила, що викладання предметів доцільно здійснювати за такими підручниками: авт.: Сорочинська Н. М., Гісем О. О. «Історія України (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Ладиченко Т. В. «Всесвітня історія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Викладач запропонувала також альтернативу підручникам з предметів.

Рибачук І.М. – викладач англійської мови, аргументувала вибір підручника «Англійська мова (11-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Карпюк О. Д., зазначила альтернативу даному підручнику.

Міщук О.Ю. – викладач математики,фізики, астрономії обґрунтувала вибір навчальної літератури для вивчення предметів та їх альтернативу: авт.: Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А., Полонський В. Б., Якір М. С. «Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти; авт.: Головко М. В., Крячко І. П., Мельник Ю. С., Непорожня Л. В., Сіпій В. В. «Фізика і астрономія (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Ляшенка О.І.)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти.

Ляска О.О. – викладач географії, яка запропонувала використовувати підручник: авт.: Безуглий В. В., Лисичарова Г. О. «Географія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Також викладач окреслила альтернативу підручників з предмета.

Пахар Н.Г. – викладач біології, яка сказала, що доцільно викладати предмет за підручником «Біологія і екологія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Задорожний К. М., назвала також альтернативні підручники з предмета.

Степанюк Л.В. – викладач хімії, яка сказала, що доцільно викладати предмет за підручником авт.: Попель П. П., Крикля Л. С. .«Хімія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти. Викладач перелічила також альтернативні підручники з предмета.

Малошик В.А. – викладач предмета «Захист Вітчизни», який запропонував вивчення предмета здійснювати за підручником «Захист Вітчизни (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гудима А. А., Пашко К. О., Гарасимів І. М., Фука М. М., Щирба Ю. П., .«Захист Вітчизни (рівень стандарту, «Основи медичних знань»)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Гудима А. А., Пашко К. О., Гарасимів І. М., Фука М. М. Викладач запропонував також альтернативні підручники з предмета.

Ухвалили:
1. Проводити викладання предметів загальноосвітньої підготовки учнів ліцею за такими підручниками:
– «Українська мова (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Заболотний О. В., Заболотний В. В.
– «Українська література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Авраменко О. М.
– «Зарубіжна література (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ковбасенко Ю. І.
– «Історія України (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Сорочинська Н. М., Гісем О. О.
– «Всесвітня історія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Ладиченко Т. В.
– «Англійська мова (11-й рік навчання, рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти авт.: Карпюк О. Д.
– «Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти: авт.: Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А., Полонський В. Б., Якір М. С.
– «Фізика і астрономія (рівень стандарту, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Ляшенка О.І.)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Головко М. В., Крячко І. П., Мельник Ю. С., Непорожня Л. В., Сіпій В. В.
– «Географія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Безуглий В. В., Лисичарова Г. О.
– «Біологія і екологія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Задорожний К. М.
– «Хімія (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Попель П. П., Крикля Л. С.
– «Захист Вітчизни (рівень стандарту)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Гудима А. А., Пашко К. О., Гарасимів І. М., Фука М. М., Щирба Ю. П., «Захист Вітчизни (рівень стандарту, «Основи медичних знань»)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти, авт.: Гудима А. А., Пашко К. О., Гарасимів І. М., Фука М. М.

Голова педагогічної ради Шепетівського професійного ліцею О.А. Окунєвський

Секретар педагогічної ради Л. Р. Гуменюк

Викладачі: Ваколюк Т.С., Рибачук І.М., Гуменюк Л.Р., Малошик В.А., Гладка Н.М., Міщук О.Ю., Пахар Н.Г., Ляска О.О., Степанюк Л.В.

Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників для 11 класу

Протокол засідання педагогічної ради

243 переглядів

📅 13 грудня у Шепетівському професійному ліцеї відбулося засідання педагогічної ради, під час якого колектив детально обговорив важливі питання освітнього процесу. 📚👩‍🏫💬 Зустріч стала майданчиком для конструктивного діалогу, аналізу актуальних викликів та пошуку ефективних рішень. 🛠️ Спільна робота педагогів дозволяє рухатися вперед 🚀, вдосконалювати методики навчання та створювати ще кращі умови для наших учнів. 🎓🙏 […]

📅 Сьогодні, 10 грудня 2024 року, у Шепетівському професійному ліцеї пройшло засідання методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки на тему:✨ «Розвиток професійних компетентностей викладачів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей здобувачів освіти». 🔑 На засіданні викладачі:✅ Поділилися найкращими практиками формування ключових компетентностей учнів.✅ Обговорили сучасні методики та інструменти викладання.✅ Взяли участь у конструктивних дискусіях і […]

22 листопада 2024 року відбулось засідання методичної комісії сфери послуг, будівництва та промисловості, присвячене темі: “Ведення облікової документації для ефективної організації освітнього процесу”. 📝👩‍🏫Учасники всебічно вивчили основні питання, що стосуються документального забезпечення освітнього процесу, зокрема правильність оформлення облікової документації, вимоги до її ведення, а також важливість документації в організації та управлінні освітнім процесом. 💡📊 🔹 […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x