Визначення темпераменту здобувачів освіти нового набору 2022/2023н.р.

Особливості типів темпераменту починають виявлятися ще в дитинстві. А в учнів ці особливості становляться помітними ще під час вступної кампанії. Хтось швидко написав роботу та здав її через півгодини. Хтось довго перевіряє та ще сидить в аудиторії, коли всі вже розійшлися. Зовсім не обов’язково, що ця дитина погано знає матеріал, можливо вона меланхолік за темпераментом, а перший був холериком. Як же відрізняти їх і як слід враховувати їх особливості під час освітнього процесу.
Педагог повинен під час своєї роботи враховувати не тільки особливості темпераменту учня, а й особливості свого темпераменту. Іноді здається, що учень занадто повільний, але якщо педагог виражений холерик, то повільними для нього будуть майже всі. Основне, що має пам’ятати викладач: потрібно не придушувати темперамент учня, а навчитися керувати ним.
У Шепетівському професійному ліцеї була проведена діагностика визначення типу темпераменту за Г. Айзенком з учнями І курсу.
За результатами: сангвініків – 44,3%
холериків – 26,3%
меланхоліків – 19,5%
флегматиків – 9,9%

Наведені вище чотири основних типи темпераменту практично не існують у чистому вигляді. Між ними існують шістнадцять проміжних форм, за яких можливі компенсації типологічних проявів основних типів. Наприклад, якщо студент холерико-меланхолік, то в цьому випадку, дуже вірогідно, що імпульсивність холерика буде скомпенсована нерішучістю меланхоліка або навпаки, це вже кому і що подобається. У результаті рішення приймаються без поспіху, не затягуючи цей процес. Існують думки, що майже в кожному з нас є частка холерика, флегматика, сангвініка та меланхоліка. Справа тільки у відсотковому відношенні.

226 переглядів

📅 13 грудня у Шепетівському професійному ліцеї відбулося засідання педагогічної ради, під час якого колектив детально обговорив важливі питання освітнього процесу. 📚👩‍🏫💬 Зустріч стала майданчиком для конструктивного діалогу, аналізу актуальних викликів та пошуку ефективних рішень. 🛠️ Спільна робота педагогів дозволяє рухатися вперед 🚀, вдосконалювати методики навчання та створювати ще кращі умови для наших учнів. 🎓🙏 […]

📅 Сьогодні, 10 грудня 2024 року, у Шепетівському професійному ліцеї пройшло засідання методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки на тему:✨ «Розвиток професійних компетентностей викладачів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей здобувачів освіти». 🔑 На засіданні викладачі:✅ Поділилися найкращими практиками формування ключових компетентностей учнів.✅ Обговорили сучасні методики та інструменти викладання.✅ Взяли участь у конструктивних дискусіях і […]

22 листопада 2024 року відбулось засідання методичної комісії сфери послуг, будівництва та промисловості, присвячене темі: “Ведення облікової документації для ефективної організації освітнього процесу”. 📝👩‍🏫Учасники всебічно вивчили основні питання, що стосуються документального забезпечення освітнього процесу, зокрема правильність оформлення облікової документації, вимоги до її ведення, а також важливість документації в організації та управлінні освітнім процесом. 💡📊 🔹 […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x