ПРОБЛЕМА ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Проблема девіантної поведінки та її корекції завжди була важливою у педагогіці, психології, кримінології, але останнім часом вона набуває масового характеру. З метою загальної обізнаності з даного питання 24 лютого 2023року у Шепетівському професійному ліцеї відбулось спільне засідання методичної комісії класних керівників, кураторів груп, вихователя з психологічної служби закладу освіти.

На засіданні було розглянуто питання «Особливості девіантної поведінки підлітків», яке висвітлила голова методичної комісії Оксана Камфорович. Практичний психолог Надія Гладка розкрила питання «Види симптомів фізичного і емоційного характеру, які свідчать про вживання підлітками наркотиків». Соціальний педагог Олена Ляска акцентувала увагу на питанні «Мобінг і булінг в освітньому середовищі». Класний керівник 104 групи Антоніна Томашук ознайомила присутніх з роллю емпатії у розвитку моральної самосвідомості підлітків.

Засідання пройшло в атмосфері творчої праці і взаєморозуміння.

471 переглядів

14 листопада у Шепетівському професійному ліцеї відбулося засідання методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання професійної підготовки 🛠️📚 Під час зустрічі обговорили ключові питання, важливі для розвитку нашого закладу: 🔹 Закон України «Про професійну освіту» — актуальні норми та вимоги, які формують сучасний освітній простір 🇺🇦📘🔹 Створення кваліфікаційного центру на базі ліцею — важливий крок […]

24 жовтня у рамках засідання методичної комісії класних керівників відбувся надзвичайно цікавий та пізнавальний практикум, присвячений використанню штучного інтелекту в освітній діяльності. Педагоги мали змогу ознайомитися з можливостями сучасних AI-помічників, які можуть стати надійними партнерами у щоденній роботі класного керівника: 🤖 ChatGPT, 🧩 Perplexity AI, 🚀 Grok, 💼 Microsoft Copilot, 🌐 Google Gemini, ✨ Claude […]

У рамках роботи методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін Шепетівського професійного ліцею відбувся методичний захід, присвячений опрацюванню положень Закону України «Про професійну освіту».У захопливих групових завданнях і інтерактивних обговореннях учасники виявили ключові напрямки розвитку професійної освіти:? Автономія закладів освіти? Партнерство з роботодавцями.?‍? Освіта дорослих♿ Інклюзивність? Якість освітнього процесу? Гнучкі освітні траєкторії? Міжнародне співробітництвоНовий Закон відкриває широкі […]

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x