Визначення темпераменту здобувачів освіти нового набору 2022/2023н.р.

Особливості типів темпераменту починають виявлятися ще в дитинстві. А в учнів ці особливості становляться помітними ще під час вступної кампанії. Хтось швидко написав роботу та здав її через півгодини. Хтось довго перевіряє та ще сидить в аудиторії, коли всі вже розійшлися. Зовсім не обов’язково, що ця дитина погано знає матеріал, можливо вона меланхолік за темпераментом, а перший був холериком. Як же відрізняти їх і як слід враховувати їх особливості під час освітнього процесу.
Педагог повинен під час своєї роботи враховувати не тільки особливості темпераменту учня, а й особливості свого темпераменту. Іноді здається, що учень занадто повільний, але якщо педагог виражений холерик, то повільними для нього будуть майже всі. Основне, що має пам’ятати викладач: потрібно не придушувати темперамент учня, а навчитися керувати ним.
У Шепетівському професійному ліцеї була проведена діагностика визначення типу темпераменту за Г. Айзенком з учнями І курсу.
За результатами: сангвініків – 44,3%
холериків – 26,3%
меланхоліків – 19,5%
флегматиків – 9,9%

Наведені вище чотири основних типи темпераменту практично не існують у чистому вигляді. Між ними існують шістнадцять проміжних форм, за яких можливі компенсації типологічних проявів основних типів. Наприклад, якщо студент холерико-меланхолік, то в цьому випадку, дуже вірогідно, що імпульсивність холерика буде скомпенсована нерішучістю меланхоліка або навпаки, це вже кому і що подобається. У результаті рішення приймаються без поспіху, не затягуючи цей процес. Існують думки, що майже в кожному з нас є частка холерика, флегматика, сангвініка та меланхоліка. Справа тільки у відсотковому відношенні.

468 переглядів

У рамках роботи методичної комісії викладачів загальноосвітніх дисциплін Шепетівського професійного ліцею відбувся методичний захід, присвячений опрацюванню положень Закону України «Про професійну освіту».У захопливих групових завданнях і інтерактивних обговореннях учасники виявили ключові напрямки розвитку професійної освіти:? Автономія закладів освіти? Партнерство з роботодавцями.?‍? Освіта дорослих♿ Інклюзивність? Якість освітнього процесу? Гнучкі освітні траєкторії? Міжнародне співробітництвоНовий Закон відкриває широкі […]

У дружній і професійній атмосфері відбулася стратегічна сесія адміністрації та голів методичних комісій, під час якої визначено ключові напрями розвитку освітньої, методичної та виховної діяльності закладу на жовтень 2025/2026 навчального року.Серед основних питань обговорення:✨ інноваційні підходи в методичній діяльності;? підготовка до атестації педагогічних працівників;? планування участі здобувачів освіти та педагогів у конкурсах різного рівня;? моніторинг […]

Сьогодні для студентів? Шепетівського професійного ліцею було проведено тренінг?‍? із протидії булінгу?.Працювали в групах, виконували інтерактивні завдання?‍?‍?‍?, ділилися власними думками та шукали рішення, які допомагають будувати дружнє й безпечне середовище?.☝️Висновок: кожен із нас відповідальний за атмосферу у своїй спільноті?, і разом ми можемо створити простір без приниження та насилля??. 78 переглядів

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x