Завести зошит для дистанційного навчання, в якому виконувати завдання
Тема1. Вступ до історії України.
07.09. 23.Урок 1. Історія України як наука. Періодизація історії України..
Опрацювати матеріал
Виписати періодизацію історії України та класифікацію джерел з історії України.
14.09. 23.Урок 2. Джерела з історії України: речові , усні, писемні, візуальні.
Опрацювати інформацію
Виписати класифікацію джерел з історії України.
Тема 2. Стародавня історія України
21.09.23.Урок 3. Давні мешканці України. Найдавніші землероби та скотарі на території України.
Переглянути відеоматеріал , проаналізувати інформацію
Підготувати повідомлення про трипільську культуру.
28.09.23. Урок 4. Ранній залізний вік на українських землях.
Ознайомитись з джерелом, інформацією
Напишіть інформаційне повідомлення на тему «Ранній залізний вік на українських землях»
05.10.23. Урок 5. Світ кочовиків.
Ознайомитись з інформацією, переглянути відеолекцію
Дати відповідь на питання:
- Хто такі кочівники? 2. Що було основою господарства кочівників? 3. Як це впливало на спосіб їхнього життя?
Виконати тест
Тема 3. Русь-Україна (Київська держава)
12.10. 23. Урок 6. Київська держава за перших князів.
Опрацювати відеоматеріал, переглянути презентацію
Запишіть відповіді на питання:
1. Як відбувався розвиток Київського князівства за правління Аскольда?
2. Порівняйте діяльність князів Олега та Ігоря. Визначте спільне і відмінне.
3. Як пояснюють дослідники походження назви «Русь»?
4. Поясніть значення понять: «Русь», «печеніги», «полюддя», «грецький вогонь».
19.10. 23. Урок 7. Київська Русь за часів правління Володимира Великого, Ярослава Мудрого та його наступників.
Переглянути відеоурок, опрацювати матеріал
Написати повідомлення на тему «Князювання Володимира Великого (980-1015рр.)», «Правління Ярослава Мудрого 1019-1054р.р.»
26.10.23. Урок 8. Роздробленість Русі-України (Київської держави).
Переглянути відеолекцію, опрацювати матеріал
Класифікуйте позитивні й негативні сторони роздробленості Русі.