Електронна бібліотека Шепетівського професійного ліцею
Електронний варіант підручника Н.М. Сорочинська,О.О. Гісем «Всесвітня історія» 10клас
Покликання на онлайн урок Zoom
16.03.22 Урок 27. Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів. Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі.
16.03.22 Урок 28. Англо-франко-радянські переговори в Москві. Радянсько-німецький пакт про ненапад (пакт Молотова-Ріббентропа) і таємні протоколи до нього. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Передумови Другої світової війни»
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
Тема. Друга світова війна.
23.03.22 Урок 29. Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Характеристика основних періодів війни. Основні театри воєнних дій.
23.03. 22. Урок 30. Дипломатія часів війни. Утворення антигітлерівської коаліції, іі значення. Особливості окупаційного режиму і руху Опору.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
30.03. 22. Урок 31. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу. Практичне заняттяна тему « Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля»
30.03. 22. Урок 32. Капітуляція Німеччини та її союзників. Нюрнберзький і Токійський процеси над воєнними злочинцями. Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
15.04. 22. Урок 33. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Друга світова війна»
Тема 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період.
15.04. 22. Урок 34. Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
21.04.22.Урок 35. Основні ідеї й течії модернізму. Масова культура в міжвоєнний період. Суспільно значимі здобутки науки та мистецтва. Розвиток кінематографу. Олімпійський рух. Узагальнення.Тематичний контроль.
Тема 9. Облаштування повоєнного світу.
21.04.22.Урок 36. Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин. Організація Об’єднаних Націй (ООН). Спеціалізовані організації під егідою ООН. “Загальна декларація прав людини” (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.)
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
29.04.22. Урок 37. Радянська окупація Східної Європи. Початок Холодної війни. Меморандум Дж. Кеннана і промова В. Черчіля в Фултоні. Доктрина Г. Трумена і “План Маршалла”. Поділ Німеччини. НАТО та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біполярності світу. Навчальний проект. Реалізація завдань ООН її спеціалізованими організаціями: приклади діяльності.
Тема 10. Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства.
29.04.22. Урок 38. Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
06.05.22. Урок 39. Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем.
06.05.22. Урок 40. Рух афроамериканців США за громадянські права. Мартин Лютер Кінг.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
12.05.22. Урок 41. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, баскське питання). Боротьба за права конфесійних, мовних і сексуальних меншин.
12.05.22. Урок 42. Транснаціональні корпорації. НТР і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності. “Німецьке економічне диво”. Об’єднання Німеччини Рейганоміка. Тетчеризм. Соціальне ринкове господарство. Шведська соціальна модель.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
19.05.22.Урок 43. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту. Роль США та ЄС у сучасних міжнародних відносинах.
19.05.22.Урок 44. Практичне заняття: Процеси демократизації в країнах Західної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
26.05.22.Урок 45. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Держави Північної Америки та Західної Європи: формування постіндустріального суспільства».
Тема 11. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси
26.05.22.Урок 46. Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля українців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція “Вісла”.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
14.06.22.Урок 47. Спроба економічної інтеграції соціалістичного табору. Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).
14.06.22.Урок 48. Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: Угорська революція 1956 р. і “Празька весна” 1968 р. Спроби модернізації суспільно-політичного устрою та радянська інтервенція в Чехословаччину.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
17.06.22.Урок 49. Завершення епохи Сталіна. “Хрущовська відлига”. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР. “Оксамитові революції” в країнах Східної Європи. Розпад Радянського Союзу, Югославії та Чехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.
17.06.22.Урок 50. Країни Центрально-Східної Європи на початку ХХІ ст., їх роль у сучасних міжнародних відносинах. Політична, економічна та ідеологічна експансія Росії в регіоні.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom
21.06.22 Урок 51. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси»
Тема 12. Держави Азії, Африки та Латинської Америки: вибір шляхів розвитку.
21.06.22 Урок 52. Японія. Повоєнне реформування держави. Хірохіто. Джерела та наслідки економічного піднесення. Внутрішньо – та зовнішньополітичні пріоритети. Підсумки.
Теоретичний матеріал уроку, завдання виконуємо разом у classroom