203. Історія України |факультатив| 24-25

29.10.2024. Урок 1.  Українські землі  в другій половині  ХVІІІ століття.

Опрацювати конспект, переглянути відео1, відео2

Виконати вправу, пройти тест

08.11.2024. Урок 2. Українські землі у  складі Російської імперії наприкінці  ХVІІІ –  в першій половині ХІХ століття.

Ознайомитись з  інформацією, прослухати аудіолекцію, переглянути відео1, відео2

 Скласти політичний портрет (один на ваш вибір) найвизначніших постатей Кирило-Мефодіївського братства.

Виконати вправу

25.11.2024. Урок 3. Поширення в Україні російського та польського  суспільних рухів.

Опрацювати Інформацію, переглянути відеоурок

Перевірити свої знання, пройти тест

10.12.2024. Урок 4. Українські землі у  складі Австрійської імперії наприкінці  ХVІІІ –  в першій половині ХІХ століття.

Прослухати аудіолекцію, проаналізувати відеоурок, опрацювати відео1, відео2, інформацію

Намалювати схему «Українські землі у  складі Австрійської імперії наприкінці  ХVІІІ –  в першій половині ХІХ століття»

Виконати вправу, пройти тест

12.12.2024. Урок 5. Культура України кінця ХVІІІ століття – першої половини ХІХ століття.

Ознайомитись з таблицею, інформацією, опрацювати повідомлення1, повідомлення2, відео

Написати есе на тему « Вплив   «Історії  Русів» на українських інтелектуалів ХІХ століття?»

Пройти тест

19.12.2024. Урок 6. Українські землі у  складі Російської імперії  в другій половині ХІХ століття.

Опрацювати джерело, прослухати відеолекцію, проаналізувати інформацію, відео1, інформаційну довідку

Опрацювати карту. Покажіть на карті міста, у яких діяли громади та запишіть їх назви у зошит.

Використовуючи отримані знання, виправіть помилки у даному тексті:

Члени  Кирило-Мефодіївського братства Т.Шевченко, П. Куліш, В.Антонович, Т.Рильський, та М. Костомаров відновили свою діяльність в Київському університеті. Вони своєю метою вважали відродження української свідомості завдяки єднанню українського та польського народів. Розмовляли  двома мовами, одягалися в національний одяг, дотримувалися народних традицій та звичаїв. М. Костомаров у статті «Моя сповідь» закликав до відродження української народності. Для цього громадівці відкривали недільні школи та бібліотеки. Царський уряд сприяв освітній діяльності громадівців.

Виконати вправу

24.12.2024. Урок 7. Реформи 1860-1870 рр. і процеси модернізації в Україні. Українські підприємці.

Ознайомитись з відеоуроком, опрацювати презентацію

Виконати завдання

14.01.2025. Урок 8. Братство тарасівців. Національне відродження кримськотатарського народу.

Прослухати аудіолекцію, опрацювати відеоурок

Виконати вправу, зробити завдання, пройти тест

21.01.2025. Урок 9. Українські землі у  складі Австро-Угорщини  в другій половині ХІХ століття.

Опрацювати матеріал, прослухати відеоурок, переглянути відео1, відео2

Виконати вправу

28.01.2025. Урок 10 Діяльність культурно-освітнього товариства «Просвіта». Українські видання: «Правда», «Діло», «Записки Наукового товариства імені Шевченка».

Ознайомитись з опорним конспектом, переглянути презентацію

Напишіть есе на тему “Вплив культурно-освітнього товариства «Просвіта» та українських видань: «Правда», «Діло», «Записки Наукового товариства імені Шевченка» на консолідацію української нації”

31.01.2025. Урок 11. Політизація українського національного руху та утворення перших політичних партій. Тематичний контроль.

Ознайомитись з інформаційною довідкою, матеріалом, прослухати відеоурок

Пройти тест

03.02.2025. Урок 12. Культура України в другій половині ХІХ  – на початку ХХ століття

Опрацюйте відео1, відео2, ознайомтесь з опорним конспектом, матеріалом, інформацією

В. Вернадський у статті «Українське питання і російська громадськість» писав: «У цілому українці вважають, що свобода української культури обумовлюється саме інтересами російської справи і що зберегти українців як росіян Росія зможе, лише прийнявши їх з усім національно-культурним обличчям». Поясніть, як ви розумієте думку автора. Чи поділяєте ви її? Чому?

Підготувати презентацію про українських підприємців меценатів (про одного на ваш  вибір): Артем Терещенко, Василь Семиренко, Григорій Галаган.

05.02.2025. Урок 13. Українські землі у  складі Російської імперії  в 1900 – 1914 рр.

Опрацювати інформацію, матеріал, ознайомитись з відео1, відео2, відео3, відео4

Поміркуйте та дайте відповіді:

Один із сучасників столипінської реформи писав: «Перше, що переносять українці на сибірський грунт, це почитання місцевих в Україні святих. Схороняють мову й звичаї жінки та діти, які ніколи не виходять з українського оточення.» Які явища у житті українців описує автор? Про які етнопсихологічні особливості українців вони свідчать?

Виконати вправу

Урок 14. Посилення російського імперського наступу на Україну в 1907-1914 рр.

Ознайомитись з відеолекцією

Розташувати події в хронологічній послідовності, пройти тест

306 переглядів

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x