29.10.2024. Урок 1. Українські землі в другій половині ХVІІІ століття.
Опрацювати конспект, переглянути відео1, відео2
08.11.2024. Урок 2. Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ – в першій половині ХІХ століття.
Ознайомитись з інформацією, прослухати аудіолекцію, переглянути відео1, відео2
Скласти політичний портрет (один на ваш вибір) найвизначніших постатей Кирило-Мефодіївського братства.
Виконати вправу
25.11.2024. Урок 3. Поширення в Україні російського та польського суспільних рухів.
Опрацювати Інформацію, переглянути відеоурок
Перевірити свої знання, пройти тест
10.12.2024. Урок 4. Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – в першій половині ХІХ століття.
Прослухати аудіолекцію, проаналізувати відеоурок, опрацювати відео1, відео2, інформацію
Намалювати схему «Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ – в першій половині ХІХ століття»
12.12.2024. Урок 5. Культура України кінця ХVІІІ століття – першої половини ХІХ століття.
Ознайомитись з таблицею, інформацією, опрацювати повідомлення1, повідомлення2, відео
Написати есе на тему « Вплив «Історії Русів» на українських інтелектуалів ХІХ століття?»
Пройти тест
19.12.2024. Урок 6. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ століття.
Опрацювати джерело, прослухати відеолекцію, проаналізувати інформацію, відео1, інформаційну довідку
Опрацювати карту. Покажіть на карті міста, у яких діяли громади та запишіть їх назви у зошит.
Використовуючи отримані знання, виправіть помилки у даному тексті:
Члени Кирило-Мефодіївського братства Т.Шевченко, П. Куліш, В.Антонович, Т.Рильський, та М. Костомаров відновили свою діяльність в Київському університеті. Вони своєю метою вважали відродження української свідомості завдяки єднанню українського та польського народів. Розмовляли двома мовами, одягалися в національний одяг, дотримувалися народних традицій та звичаїв. М. Костомаров у статті «Моя сповідь» закликав до відродження української народності. Для цього громадівці відкривали недільні школи та бібліотеки. Царський уряд сприяв освітній діяльності громадівців.
Виконати вправу
24.12.2024. Урок 7. Реформи 1860-1870 рр. і процеси модернізації в Україні. Українські підприємці.
Ознайомитись з відеоуроком, опрацювати презентацію
Виконати завдання
14.01.2025. Урок 8. Братство тарасівців. Національне відродження кримськотатарського народу.
Прослухати аудіолекцію, опрацювати відеоурок
Виконати вправу, зробити завдання, пройти тест
21.01.2025. Урок 9. Українські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ століття.
Опрацювати матеріал, прослухати відеоурок, переглянути відео1, відео2
Виконати вправу
28.01.2025. Урок 10 Діяльність культурно-освітнього товариства «Просвіта». Українські видання: «Правда», «Діло», «Записки Наукового товариства імені Шевченка».
Ознайомитись з опорним конспектом, переглянути презентацію
Напишіть есе на тему “Вплив культурно-освітнього товариства «Просвіта» та українських видань: «Правда», «Діло», «Записки Наукового товариства імені Шевченка» на консолідацію української нації”
31.01.2025. Урок 11. Політизація українського національного руху та утворення перших політичних партій. Тематичний контроль.
Ознайомитись з інформаційною довідкою, матеріалом, прослухати відеоурок
Пройти тест
03.02.2025. Урок 12. Культура України в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття
Опрацюйте відео1, відео2, ознайомтесь з опорним конспектом, матеріалом, інформацією
В. Вернадський у статті «Українське питання і російська громадськість» писав: «У цілому українці вважають, що свобода української культури обумовлюється саме інтересами російської справи і що зберегти українців як росіян Росія зможе, лише прийнявши їх з усім національно-культурним обличчям». Поясніть, як ви розумієте думку автора. Чи поділяєте ви її? Чому?
Підготувати презентацію про українських підприємців меценатів (про одного на ваш вибір): Артем Терещенко, Василь Семиренко, Григорій Галаган.
05.02.2025. Урок 13. Українські землі у складі Російської імперії в 1900 – 1914 рр.
Опрацювати інформацію, матеріал, ознайомитись з відео1, відео2, відео3, відео4
Поміркуйте та дайте відповіді:
Один із сучасників столипінської реформи писав: «Перше, що переносять українці на сибірський грунт, це почитання місцевих в Україні святих. Схороняють мову й звичаї жінки та діти, які ніколи не виходять з українського оточення.» Які явища у житті українців описує автор? Про які етнопсихологічні особливості українців вони свідчать?
Виконати вправу
Урок 14. Посилення російського імперського наступу на Україну в 1907-1914 рр.
Ознайомитись з відеолекцією
Розташувати події в хронологічній послідовності, пройти тест