203. ЛП 3(2-3).1

Електронна бібліотека Шепетівського професійного ліцею

Підручник: В.М.Власенко, В.С.Плохій, В.М.Аніщенко «Лицювальник-плиточник»

ЛП-3(2-3).1 Підготовчі роботи під облицювання поверхонь плитками.

13.04.2022. Урок 1-2. Види плиток, які використовують для лицювання та настилання підлоги. Опрацювати :  параграф стор.96 та записати в зошит. Виконати тест на стор. 101.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=4aJWu4PMtqY , https://tkuhk64.blogspot.com/2020/12/6-7.html

14.04.2022 Урок 3-4. Критерії вибору плиток для лицювання різних приміщень та основ. Опрацювати: параграф 3.2, 3.3, 3.4. стор.102, стор. 107, стор.113. та записати в зошит, виконати тест на стор.106. Переглянути: http://hydroisol.ru/art856.html

15.04.2022. Урок 5-6. Сортування плиток за розміром, кольором та ґатунком. Прилади для сортування плиток. Опрацювати:  параграф стор. 125 та записати в зошит. Зробити тест на стор. 130. Переглянути: https://tkuhk64.blogspot.com/2020/12/37.html

19.04.2022 Урок 7-8. Базові принципи розкладання плиток на стінах та підлогах. Опрацювати: параграф стор. 119 та записати в зошит. Зробити тест на стор. 124.Переглянути: https://tues.ru/uk/podgotovka-poverhnosti-dlya-ukladki-plitki-podgotavlivaem/

19.04.2022 Урок 9-10. Інструменти і пристосування , які використовуються для різки, рубки, свердління плиток. Опрацювати:  параграф стор. 163 та записати в зошит. Зробити тест на стор.168. https://tkuhk64.blogspot.com/2020/11/32-3.html

20.04.2022. Урок 11-12. Розмітка плиток, свердління отворів, різка, перерубування плиток, підточування кромок. Опрацювати:  параграф стор. 21 та записати в зошит. Зробити тест на стор. 26.

21.04.2022. Урок 13-14. Види розчинів, які використовують для лицювання поверхонь і настилання підлоги; склади розчинів та клейових сумішей. Опрацювати:  параграф стор.154, стор.50 та записати в зошит. Зробити тест на стор. 55, стор.162.

21.04.2022. Урок 15-16. Інструменти, пристосування та інвентар для приготування розчинів. Правила приготування розчинів та клейових сумішей вручну. Опрацювати:  параграф стор.75  та записати в зошит. Зробити тест на стор. 79

22.04.2022. Урок  17-18. Розчинозмішувачі, їх призначення, будова та принцип дії. Опрацювати: параграф 8.2, стор.172 та записати в зошит табл. 8.3.

25.04.2022 Урок 19-20;  21-22.  Дозування матеріалів, завантаження, перемішування і перевірка якості приготовлених розчинів механізованим способом. Види клейових сумішей, приготування клейових сумішей. Опрацювати:  параграф 8.4, стор.193  та записати в зошит табл.. 8.9, 8.10; параграф стор.154   та записати в зошит. Зробити тест на   стор.162.

26.04.2022 Урок 23-24; 25-26. Технічні характеристики сучасних клейових сумішей та матеріалів для заповнення швів. Організація робочого місця і вимоги охорони праці при приготуванні розчинів і клейових сумішей. Характеристика поверхонь, які підлягають облицюванню, способи підготовки бетонних, цегляних, оштукатуренних та інших поверхонь під лицювання. Опрацювати :  підручник  параграф 207 стор.259  та записати в зошит;  параграф стор.15 та записати в зошит. Зробити тест на стор.20. Переглянути: http://poradu24.com/remontu/pidgotovka-poverxni-pid-oblicyuvannya-remont-vid-a-do-ya.html 

27.04.2022 Урок 27-28. Конструктивні вирішення плиткових підлог. Опрацювати: параграф 2.1, 2.2, 2.3, 2.4. стор.27 -31  та записати в зошит схеми 1,2,3.

28.04.2022 Урок 29-30, 31-32  Методи улаштування гідроізоляції. Методи та засоби очищення та ґрунтування поверхонь сучасними композиційними матеріалами та ґрунтовками. Опрацювати:  параграф 1.6  стор. 44 та записати в зошит. Зробити тест на стор. 49; розділ 25 стор. 341 та записати в зошит.  

29.04.2022 Урок 33-34. Послідовність виконання цементно-піщаних стяжок; використання сучасних матеріалів і технологій при укладанні стяжки. Опрацювати :параграф 1.5 стор.38 та записати в зошит. Зробити тест на стор. 43.

355 переглядів

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x