204. Українська література

Електронна пошта викладача: tamaraukrmova@gmail.com

В зошиті для робіт з української літератури виконуйте завдання дистанційного навчання. Сфотографовані виконані завдання надішліть на електронну пошту викладача. Обов’язково підписуйте роботи! Коли надсилаєте завдання, в темі листа також вказуйте номер уроку! Бажаю здоров’я і плідної праці!

Підручник — О.Авраменко, «Українська література. 11 клас» К.,2019

Урок 28. 15.03.2022. Тема. Літературний авангард(огляд). Михайль Семенко-поет-футурист. Урбаністичні мотиви у віршах “Місто”,”Бажання”,”Запрошення”. Законспектуйте матеріал теорії літератури на стор.10 (авангард, футуризм). Опрацюйте біографію Семенка по підручнику на стор.11-12 та його поезії на стор.13. Виконайте завдання 1, 2, 3 (стор. 15). Перегляньте відео: М.Семенко.

Урок 29. 15.03.2022. Тема: Павло Тичина.Трагізм долі. Збірка “Сонячні кларнети”. Вірші “Арфами,арфами…”, “Ви знаєте,як липа шелестить”. Прочитайте вірші та їхній огляд на стор. 21, 22. Вивчіть напам’ять вірш “Ви знаєте, як липа шелестить”. Намалюйте малюнок до вірша. Перегляньте відео.

Уроки 30-31. 22.03.2022. Тема: П.Тичина.Вітаїстичність, життєствердність у поезії ” О панно Інно…”. Відтворення національно-визвольного пробудження народу у вірші “Пам’яті тридцяти”. Прочитайте вірші та їхній огляд на стор.23-27. Коротко опишіть тему кожного вірша. Виконайте завдання 1, 2, 3 на стор.27.

Урок 32. 29.03.2022. Тема. Євген Плужник. Огляд життя. Мотив туги, гармонія світу і людини в творчості. Прочитайте матеріал підручника на стор. 29-33. Виконайте завдання 1, 2, 3, 4 на стор. 33,34.

Урок 33. 29.03.2022. Тема. Позакласне читання. Світ поезії. Є.Плужник, поезії “Для вас, історики майбутні”, “Недуга”, ” Річний пісок”. Прослухати аудіозапис поезій 1, аудіозапис поезій 2. Який з віршів поета викликав у вас думки, поділіться ними стисло (письмово).

Уроки 34-35. 05.04.2022. Тема. Київські “неокласики”. Максим Рильський. Рання творчість. Захоплення красою і величчю світу в поезії ” Солодкий світ”. Сонет ” У теплі дні збирання винограду”-зразок інтимної лірики. Звернення до античних образів. Прочитайте про київських “неокласиків” на стор.35-36 та запишіть, що таке неокласицизм. Опрацюйте матеріал про вірші поета на стор.39-40 та запишіть провідний мотив кожного вірша і, що таке сонет. Виконайте завдання 1, 3, 5 на стор.41,42. Вивчіть напам’ять вірш (на вибір).

Урок 36. 12.04.2022. Тема. Контрольна робота. Поезія 20-30 років ХХст. Тести. Виконайте тестові завдання за посиланням.

Урок 37. 12.04.2022. Тема. Прозове розмаїття. Микола Хвильвий. Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературному житті 1920-х років. Прочитайте життєпис М. Хвильового на стор. 45-46 та складіть хронологічну таблицю життя і творчості письменника.

Урок 38. 19.04.2022. Тема. “Я(Романтика)”- новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком. Прочитайте новелу в підручнику (стор.50-63). Виконайте завдання 1, 2, 3 на стор.49.

Урок 39. 26.04.2022. Тема. Образ ліричного ” Я “. Роль присвяти. Образ матері, його символічність. РМ. Усний навчальний міні-твір: “Над чим змушує задуматись новела ” Я(Романтика)”. Опрацюйте матеріал підручника на стор.47. Випишіть цитати до образів новели. Перегляньте фільм.

Урок 40. 03.05.2022. Тема. Ю.Яновський. Творча біографія. Романтизована стихія національно-визвольного руху у творах письменника. Прочитайте життєпис письменника на стор. 64-66 та напишіть в зошит найцікавіший епізод його життя, головні теми творчості.

Урок 41. 17.05.2022. Тема. “Майстер корабля”. Сюжет, проблематика роману. Прочитайте уривки роману (стор.74-84). Запишіть відомості з теорії літератури на стор.69 (вгорі). Виконайте завдання 10-е на стор.73.

Урок 42. 24.05.2022. Тема. Герої роману та їх прототипи. Образи міста, моря. Морально-етичні колізії твору. Опрацюйте матеріал на стор.71-72. Виконайте завдання 1, 2, 3, 8.

Урок 43. 31.05.2022. Тема. Література рідного краю. Підготуйте матеріал (презентація, повідомлення) про письменників Хмельниччини (Шепетіащини) на тему: ” Стежинами життя і творчості “.

Урок 44. 06.06.2022. Тема. Узагальнення і систематизація знань. Створіть сенкан “Українська література Розстріляного відродження”. Перегяньте відео.

588 переглядів

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x