304. Історія України 22-23

Тема 7. Україна в повоєнний період

14.10.22. Урок 16. Посилення проявів «культу особи» Йосифа Сталіна в УРСР. Особливості державної пропаганди. Ідеологічні інтерпретації перемоги над нацизмом. «Ждановщина» в Україні. Кампанії боротьби проти «українських буржуазних націоналістів» і «безрідних космополітів». Практичне заняття.  Повсякденне життя в Україні повоєнних років.

14.10.22. Урок 17.«Радянізація» західних областей УРСР. Ліквідація Української греко-католицької церкви. Операція «Захід». Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України. Бій під Гурбами. «Велика блокада» проти УПА. Депортації родин воїнів УПА. Оунівський рух в еміграції.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

24.10.22.Урок 22. Передання Кримської області до складу УРСР. Соціально-економічна інтеграція Кримського півострова з Україною. Міграції, зміни національного складу населення. Спроби проведення «українізації». Становище кримськотатарського народу у місцях депортації та його боротьба за повернення на батьківщину.

24.10.22.Урок 23. «Шістдесятництво». Київський клуб творчої молоді «Сучасник». Спроби опозиційної діяльності: підпільні групи та організації. Зародження дисидентського руху. Антирежимні виступи. Практичне заняття. Феномен українського шістдесятництва

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

27.10.22.Урок 24. Особливості розвитку культури. Продовження політики російщення. Антирелігійні кампанії.

27.10.22.Урок 25. Особливості соціальної політики. Повсякденне життя. Зміни у суспільній свідомості.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

28.10.22.Урок 26. Урок узагальнення. Тематичний контроль з теми «Україна в умовах десталінізації»

Тема 9. Україна в період системної кризи Союзу Радянських Соціалістичних Республік

28.10.22.Урок 27. Зміни в системі влади. Неосталінізм. Конституція УРСР 1978 р. Вплив міжнародних процесів на ситуацію в Україні.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

31.10.22.Урок 28. Посилення репресій проти української інтелігенції. Активізація дисидентського руху: течії, форми та методи боротьби.«Самвидав». «Український вісник». Українська громадська група сприяння. виконанню Гельсінських угод (Українська Гельсінська група/УГГ). Прояви єврейського дисидентського та сіоністського руху на теренах УРСР. Практичне заняття.  Український «самвидав»: теми, ідеї, автори.

31.10.22.Урок 29. Опозиційна діяльність режимові в середовищі інших національних меншин. Кримські татари в боротьбі за повернення на батьківщину. Навчальний проект. 49 сміливців проти режиму(дослідження діяльності УГГ)

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

03.11.22.Урок 30. Наростання економічної кризи. Уповільнення темпів зростання промисловості. Провал Продовольчої програми.

03.11.22.Урок 31. Життєвий рівень населення. Феномени радянського повсякдення: «хрущовки», «дефіцит», «черги». Етносоціальні зміни в УРСР. Зміни в суспільній свідомості.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

04.11.22.Урок 32. Особливості розвитку культури. Українське поетичне кіно. Український спорт. Особливості державної пропаганди в Україні: «радянський народ», «радянська людина» та їхні «вороги». Наш край у 60-80 роках.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

04.11.22.Урок 33.Урок узагальнення. Тематичний контроль з теми «Україна в період системної кризи Союзу Радянських Соціалістичних Республік»

Тема 10.Відновлення державної незалежності України. ЇЇ роль у розпаді Союзу Радянських Соціалістичних Республік.

07.11.22.Урок 34. Політика «перебудови-прискорення-гласності» та її наслідки в УРСР. Наш край в роки перебудови і незалежності.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

07.11.22.Урок 35. Проблеми ядерної безпеки УРСР. Чорнобильська катастрофа: передумови, позиція влади, заходи для подолання, наслідки. Вплив на суспільну свідомість. Практичне заняття. Аварія на Чорнобильській АЕС – найбільша техногенна катастрофа в історії  людства: передумови, наслідки.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

10.11.22.Урок 36. Виникнення націонал-демократичної, антикомуністичної опозиції. Утворення неформальних громадських організацій і груп. Українська Гельсінська спілка. Народний рух України за перебудову. Перехід частини республіканської номенклатури  на національні позиції.

10.11.22.Урок 37. Перші альтернативні вибори (1990 р.). «Декларація про державний суверенітет України». «Революція на граніті». Формування багатопартійності. Масові страйки шахтарів.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

11.11.22.Урок 38. Відновлення Кримської Автономної Радянської Соціалістичної Республіки (Кримської АРСР). Створення Меджлісу кримськотатарського народу. Спроби союзної влади зупинити процеси демократизації, розпаду СРСР.

11.11.22.Урок 39. Повсякдення. Особливості розвитку культури і спорту. Відродження релігійного життя.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

14.11.22.Урок 40. Україна під час спроби державного перевороту в СРСР. «Акт проголошення державної незалежності України». Всеукраїнський референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Роль України у розпаді СРСР. Міжнародне визнання державної незалежності України. Внесок української діаспори у відновлення державної незалежності України.

14.11.22.Урок 41.Урок узагальнення. Тематичний  контроль з теми «Відновлення державної незалежності України. ЇЇ роль у розпаді Союзу Радянських Соціалістичних Республік»

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

Тема 11. Розвиток України як незалежної держави

15.11.22.Урок 42. Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Прийняття Конституції України 1996 р. Навчальний проект. Основний закон України: умови створення й аналіз основних положень.

15.11.22.Урок 43. Президентські вибори 2004 р. «Помаранчева революція». Конституційна реформа 2004 р. Основні тенденції суспільно-політичного життя в 2005–2009 рр. Спроби формування авторитарного режиму в 2010–2013 рр. Харківські угоди 2010 р. Тема для написання ессе. «Помаранчева революція: національний і людський виміри»

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

16.11.22.Урок 44. Утвердження ринкової економіки. Запровадження національної валюти – гривні. Специфіка приватизації. Становлення, прояви олігархічної системи.

16.11.22.Урок 45. Демографічна та етносоціальна структура населення України.Повернення кримськотатарського народу на історичну Батьківщину. Життя національних спільнот в Україні.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

22.11.22.Урок 46. Багатовекторність зовнішньої політики України та її наслідки. Вступ України до Ради Європи. Будапештський меморандум. Тузлівська криза. Проголошення Україною курсу на євроатлантичну інтеграцію.

22.11.22.Урок 47. Зміни у соціальній структурі українського суспільства. Динаміка зайнятості населення. Повсякденне життя. Зрушення в суспільній свідомості. Релігійне життя. Здобутки українців у сфері культури (наука, освіта, мистецтва, спорт). Українці в світі. Українська діаспора в розбудові державної незалежності України.

24.11.22.Урок 48.Урок узагальнення. Тематичний контроль з теми «Розвиток України як незалежної держави»

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

Тема 12.Європейський вибір України. Російсько – Українська війна.

24.11.22.Урок 49. Геополітичний вибір України: утвердження євроінтеграційного курсу. Україна в імперській доктрині «русского міра». Політичні, економічні, інформаційні та інші засоби тиску на Україну в контексті відродження прагнень Російської Федерації (РФ) до реімперіалізації на теренах колишнього СРСР.

Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom

1 438 переглядів

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x