Тема 12. РОЗПАД КОЛОНІАЛЬНИХ ІМПЕРІЙ. КРАЇНИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ
11.10.22. Урок 6. Китай. Проголошення Китайської Народної Республіки (КНР). Культ особи Мао Цзедуна. «Великий стрибок», комуни, «культурна революція». Трансформаційні процеси в Китаї. Китай на зламі ХХ–ХХІ ст. Сучасна геостратегія КНР.
11.10.22. Урок 7. Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. Індійський національний конгрес (ІНК). Роль Індії в південноазійському регіоні.
Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom
25.10.22. Урок 10. Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Тема для написання есе. Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізацій.
25.10.22. Урок 11. Революція на Кубі. Виклики політичного та економічного життя латиноамериканських держав першої чверті ХХІ ст. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Розпад колоніальних імперій.Країни Азії, Африки, Латинської Америки»
Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom
Тема 13. Міжнародні відносини
01.11.22. Урок 12. Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД.
01.11.22. Урок 13. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі, в Афганістані). «Балканська криза» і проблема Косово.
Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom
08.11.22. Урок 14. Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви «холодної війни» у ХХІ ст. Недієвість політики «умиротворення» агресора.
08.11.22. Урок 15. Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Практичне заняття Демонтаж результатів періоду «розрядки»: причини і наслідки.
Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom
10.11.22. Урок 16. Російсько-українська війна. Міжнародна «антипутінська коаліція».
10.11.22. Урок 17. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Міжнародні відносини»
Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom
Тема 14.Повсякденне життя і культура.
18.11.22. Урок 18. Науково-технічно революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. Навчальний проект. Людина другої половини ХХ і початку ХХІ століття: творець,митець, захисник.
18.11.22. Урок 19. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура “віртуальної реальності”. Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.
Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom
18.11.22. Урок 20. Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни
23.11.22. Урок 21. Освітні системи. Університети як автономні осередки освіти й науки. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.
Теоретичний матеріал опрацьовуємо в classroom
24.11.22. Урок 22. Узагальнення. Тематичний контроль з теми «Повсякденне життя і культура»
24.11.22. Урок 23. Узагальнення до курсу. Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики. Протистояння демократії авторитаризмові та імперській політиці в сучасному світі. Виміри цінностей людського буття в сучасному світі. Місце України в сучасному світовому співтоваристві.